Sprawdź najnowsze oferty pracy w Greysoft

Specjalista ds. wsparcia IT - systemy ERP i POS

Jak przystało na Greysoft – organizację stale rozwijającą się, podjęliśmy wyzwanie wdrożenia systemu POS – K2online zintegrowanego z systemem ERP Optima, będącego odpowiedzią na potrzebę klienta – posiadania kompleksowego rozwiązania do zarządzania swoimi zasobami i procesami handlowo magazynowymi. Pragniemy zaprosić do współpracy Specjalistę ds. wsparcia IT – systemy ERP i POS, który na co dzień będzie pomocą techniczną oraz merytoryczną dla tego, jak również innych naszych klientów pracujących na systemie K2online oraz Optima/enova365.

Dołącz do nas jeżeli:

  1. Masz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego – wyróżniasz się bardzo dobrą i właściwą komunikacją z klientem oraz zespołem – to nasz warunek konieczny.
  2. Posiadasz umiejętność diagnozowania i naprawiania problemów sprzętowych – warunek konieczny.
  3. Możesz pochwalić się doskonałą znajomością obsługi komputera i urządzeń sieciowych, jak również drukarek/skanerów – warunek konieczny.
  4. Masz minimum podstawową wiedzę na temat funkcjonowania systemów POS i ERP.
  5. Wyróżniasz się znajomością obsługi procesu handlowego – umiejętnością poprawnego wystawienia faktury, korekty, paragonu, dokumentów fiskalnych, obsługą zwrotu czy reklamacji, znajomością dokumentów magazynowych – MM, PZ, WZ.
  6. Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
  7. Umiesz obsługiwać procesy związane z obsługą sklepu internetowego (zamówienia, słowniki, ceny, stany itp.).
  8. Masz podstawową znajomość zapytań MSSQL.
  9. Znasz i umiesz wykorzystać narzędzia do tworzenia kopii danych.
  10. Mile widziane: zaawansowana znajomość MS Excel, doświadczenie w pracy z systemami K2POS, enova365, Optima, Retilia, obsługa serwerów i Hyper-V, obsługa liczników klienta.

Co oferujemy:

  1. Współpracę na podstawie wybranej przez Ciebie formy zatrudnienia – umowa o pracę lub B2B.
  2. Wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności i dotychczasowego doświadczenia – widełki rozpoczynają się od kwoty 5 000 zł netto.
  3. Pracę w systemie hybrydowym – zdalnie, w biurze (Warszawa, ul Szczera), u klienta (Janki koło Warszawy).
  4. Elastyczne podejście co do godzin pracy – rozumiemy potrzebę życia poza pracą. 🙂
  5. Kompleksowe i profesjonalne szkolenie z systemu K2online, dzięki któremu zostaniesz solidnie wdrożony/wdrożona do nowej roli.
  6. Szkolenia i możliwość uzyskania certyfikatów z obsługi systemów Retilia, enova365, Optima – zależy nam na Twoim rozwoju.
  7. Pracę z profesjonalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i są otwarci na to, aby pomagać Ci w Twoim rozwoju.
  8. Luźną, niekorporacyjną atmosferę, jasną, indywidualną ścieżkę kariery.
  9. Możliwość awansu w strukturach organizacji.

Twoje codziennie obowiązki będą następujące:

  1. Wsparcie techniczne przy wdrażaniu zintegrowanych rozwiązań systemu K2online i Optima lub enova365.
  2. Wsparcie techniczne osób pracujących na systemie K2online oraz Optima/enova365, konkretniej:
  • wsparcie przy obsłudze drukarek laserowych (instalacja sterowników, podłączenie),
  • wsparcie przy obsłudze komputera (poczta, AnyDesk, LibreOffice itp.), proste naprawy sprzętu komputerowego,
  • wsparcie przy obsłudze stanowiska komputerowego i urządzeń – system Windows10 i wyżej, drukarki laserowe, Router LTE, czytnik kodów kreskowych, drukarka fiskalna Posnet itp.,
  • prowadzenie ewidencji sprzętu i drukarek fiskalnych,
  • nadzorowanie procedur związanych z tworzeniem kopii bezpieczeństwa,
  • konfiguracja sieci lokalnej,
  • wsparcie użytkowników systemów ERP (modułów handlowo-magazynowych) w codziennej pracy – pomoc przy wystawianiu dokumentów magazynowych, prowadzeniu ewidencji, obsłudze urządzeń zintegrowanych itp.),

Skontaktuj się nami!
Wyślij nam swoje CV na adres mailowy: ml@greysoft.pl
Zadzwoń, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej: 733 603 452

Scroll to Top