Sprawdź najnowsze oferty pracy w Greysoft
Specjalista ds. wsparcia IT - systemy ERP i POS
Jak przystało na Greysoft – organizację stale rozwijającą się, podjęliśmy wyzwanie wdrożenia systemu POS – K2online zintegrowanego z systemem ERP Optima, będącego odpowiedzią na potrzebę klienta – posiadania kompleksowego rozwiązania do zarządzania swoimi zasobami i procesami handlowo magazynowymi. Pragniemy zaprosić do współpracy Specjalistę ds. wsparcia IT – systemy ERP i POS, który na co dzień będzie pomocą techniczną oraz merytoryczną dla tego, jak również innych naszych klientów pracujących na systemie K2online oraz Optima/enova365.
Dołącz do nas jeżeli:
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego – wyróżniasz się bardzo dobrą i właściwą komunikacją z klientem oraz zespołem – to nasz warunek konieczny.
- Posiadasz umiejętność diagnozowania i naprawiania problemów sprzętowych – warunek konieczny.
- Możesz pochwalić się doskonałą znajomością obsługi komputera i urządzeń sieciowych, jak również drukarek/skanerów – warunek konieczny.
- Masz minimum podstawową wiedzę na temat funkcjonowania systemów POS i ERP.
- Wyróżniasz się znajomością obsługi procesu handlowego – umiejętnością poprawnego wystawienia faktury, korekty, paragonu, dokumentów fiskalnych, obsługą zwrotu czy reklamacji, znajomością dokumentów magazynowych – MM, PZ, WZ.
- Twoja znajomość języka angielskiego jest na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej.
- Umiesz obsługiwać procesy związane z obsługą sklepu internetowego (zamówienia, słowniki, ceny, stany itp.).
- Masz podstawową znajomość zapytań MSSQL.
- Znasz i umiesz wykorzystać narzędzia do tworzenia kopii danych.
- Mile widziane: zaawansowana znajomość MS Excel, doświadczenie w pracy z systemami K2POS, enova365, Optima, Retilia, obsługa serwerów i Hyper-V, obsługa liczników klienta.
Co oferujemy:
- Współpracę na podstawie wybranej przez Ciebie formy zatrudnienia – umowa o pracę lub B2B.
- Wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności i dotychczasowego doświadczenia – widełki rozpoczynają się od kwoty 5 000 zł netto.
- Pracę w systemie hybrydowym – zdalnie, w biurze (Warszawa, ul Szczera), u klienta (Janki koło Warszawy).
- Elastyczne podejście co do godzin pracy – rozumiemy potrzebę życia poza pracą. 🙂
- Kompleksowe i profesjonalne szkolenie z systemu K2online, dzięki któremu zostaniesz solidnie wdrożony/wdrożona do nowej roli.
- Szkolenia i możliwość uzyskania certyfikatów z obsługi systemów Retilia, enova365, Optima – zależy nam na Twoim rozwoju.
- Pracę z profesjonalistami, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i są otwarci na to, aby pomagać Ci w Twoim rozwoju.
- Luźną, niekorporacyjną atmosferę, jasną, indywidualną ścieżkę kariery.
- Możliwość awansu w strukturach organizacji.
Twoje codziennie obowiązki będą następujące:
- Wsparcie techniczne przy wdrażaniu zintegrowanych rozwiązań systemu K2online i Optima lub enova365.
- Wsparcie techniczne osób pracujących na systemie K2online oraz Optima/enova365, konkretniej:
- wsparcie przy obsłudze drukarek laserowych (instalacja sterowników, podłączenie),
- wsparcie przy obsłudze komputera (poczta, AnyDesk, LibreOffice itp.), proste naprawy sprzętu komputerowego,
- wsparcie przy obsłudze stanowiska komputerowego i urządzeń – system Windows10 i wyżej, drukarki laserowe, Router LTE, czytnik kodów kreskowych, drukarka fiskalna Posnet itp.,
- prowadzenie ewidencji sprzętu i drukarek fiskalnych,
- nadzorowanie procedur związanych z tworzeniem kopii bezpieczeństwa,
- konfiguracja sieci lokalnej,
- wsparcie użytkowników systemów ERP (modułów handlowo-magazynowych) w codziennej pracy – pomoc przy wystawianiu dokumentów magazynowych, prowadzeniu ewidencji, obsłudze urządzeń zintegrowanych itp.),
Skontaktuj się nami!
Wyślij nam swoje CV na adres mailowy: ml@greysoft.pl
Zadzwoń, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej: 733 603 452