Prowadzisz przedsiębiorstwo? Zacznij efektywnie nim zarządzać! Sprawdź jak system ERP enova365 może Ci pomóc.

GREYSOFT – Twój dostawca oprogramowania Enova365

Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań enova365 na Mazowszu. Nasza firma skupia się głównie na obsłudze przedsiębiorstw z branży e-commerce, jednak nasze usługi wdrożeniowe są dostępne dla firm z różnych sektorów i branż. Niezależnie od tego, czy jesteś nowym startupem e-commerce, czy doświadczoną firmą działającą w innej branży, zapewniamy wysokiej jakości wdrożenia enova365, dostosowane do specyfiki Twojego biznesu.

Od wielu lat działamy jako Autoryzowany Partner enova365. Nasz zespół składa się z wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy regularnie uczestniczą w szkoleniach i kursach doszkalających, aby być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami systemowymi, oraz technologiami. Jako Autoryzowany Partner enova365 zostaliśmy również docenieni przez producenta i wielokrotnie nagrodzeni za nasze zaangażowanie, a także wysoką jakość świadczonych usług. Na sukces Greysoft pracuje cały zespół specjalistów do spraw oprogramowania enova365 i pasjonaci nowych technologii, którzy stawiają przede wszystkim na budowanie przyjaznej atmosfery pracy i osiąganie wspólnie wyznaczonych celów. W każdym projekcie wdrożeniowym uczestniczy kilka zespołów o zróżnicowanych kompetencjach, co pozwala nam kompleksowo podchodzić do każdego zadania.

Bez względu na lokalizację Twojej firmy, jesteśmy gotowi zaoferować szerokie wsparcie i wdrożenia dostosowane do Twoich potrzeb.

Stawiamy na partnerstwo. Każdy Klient jest dla nas Partnerem, z którym wspólnie realizujemy wyzwania biznesowe, ku obopólnej korzyści. Sukces jest wspólnym dziełem. Skontaktuj się z nami już dziś, aby rozpocząć cyfrową transformację Twojego biznesu i zapoczątkować nowy etap rozwoju swojego przedsiębiorstwa.

GREYSOFT – jest Autoryzowanym Partnerem Firmy Soneta!

Soneta sp. z o.o. jest polskim producentem systemów ERP do zarządzania przedsiębiorstwami – enova365 i TRIVA. Spółka powstała w 2002 roku i od tego czasu nieustannie rozwija swoje produkty. Jako pierwsza w Polsce udostępniła pełny system ERP w chmurze oraz umożliwiła swoim Klientom korzystanie z niego na wielu urządzeniach. Soneta prowadzi Klientów w kierunku najnowszych rozwiązań technologicznych, wspólnie wypracowując konkretne korzyści biznesowe i systematyczny rozwój. Firma Soneta działa w oparciu o sieć ponad 250 Autoryzowanych Partnerów na terenie całej Polski.

Powody, dla których Greysoft zdecydowało się dołączyć do sieci Partnerów Soneta.

Sieć Autoryzowanych Partnerów Soneta odpowiada za dostarczanie innowacyjnego, zgodnego z przepisami oraz atrakcyjnego rynkowo systemu klasy ERP, w każdym oczekiwanym modelu, jak i przeprowadzanie zmian technologicznych i merytorycznych w ramach aktualizacji systemu.

enova365 to nowoczesne, rozbudowane oprogramowanie ERP dopasowane do Twoich potrzeb. System jest efektem prac polskich ekspertów, którzy zapewniają stały dostęp do nowych funkcji, aktualizacji oraz usprawnień.

Zadaniem Autoryzowanego Partnera Soneta jest:

  • dokonanie analizy przedwdrożeniowej, określenie potrzeb oraz wskazanie propozycji rozwiązań,
  • transparentna wycena całej usługi,
  • skuteczne wdrożenie, rozbudowa oraz serwis enova365, uwzględniające indywidualne potrzeby klienta,
  • szkolenie i wsparcie klienta,
  • sugerowanie rozwiązań umożliwiających dalszy rozwój.

Klient enova365  otrzymuje najwyższej jakości produkt, enova365, oraz wiedzę i umiejętności Autoryzowanego Partnera (know-how). Uzyskuje z tej inwestycji wszechstronne usprawnienie i rozwój przedsiębiorstwa. W okresie gwarancji otrzymuje od producenta bezpłatne aktualizacje.

Soneta wspiera Autoryzowanych Partnerów w ich działaniach, stale podnosząc ich kompetencje poprzez:

  • szkolenia handlowe i merytoryczne (podstawowe, zaawansowane, uzupełniające). Szkolenia są prowadzone stacjonarnie oraz poprzez platformę e-learningową, zakończone testami kompetencji,
  • szkolenia z nowości,
  • rokroczne konferencje programistyczne i wdrożeniowe,
  • webinaria dotyczące zmian w przepisach,
  • wsparcie merytoryczne konsultantów Autoryzowanych Partnera,
  • Bazę Wiedzy Soneta, czyli zbiór informacji dotyczącej dokumentacji technicznej, programowania, instrukcji wdrożeniowych oraz wszystkich materiałów edukacyjnych w jednym miejscu.

System enova365 to modelowe rozwiązanie klasy ERP do zarządzania przedsiębiorstwem – bez względu na jego wielkość,
które elastycznie 
dostosowuje się do każdego biznesu.

enova365 to nowoczesne, rozbudowane oprogramowanie ERP dopasowane do Twoich potrzeb. System jest efektem prac polskich ekspertów, którzy zapewniają stały dostęp do nowych funkcji, aktualizacji oraz usprawnień.

Decydując się na wdrożenie, zyskujesz system ERP zawsze zgodny z aktualnymi przepisami kadrowymi, księgowymi oraz gospodarczymi. Wybierasz model zakupu, który najbardziej Ci odpowiada: licencja na własność, wynajęcie oprogramowania w modelu abonamentowym, z opcją korzystania z wybranych obszarów oraz wynajem z infrastrukturą w chmurze w formie usługi SaaS.

Interfejs enova365 dostępny jest w wersji standardowej, która umożliwia pracę z komputera stacjonarnego oraz w wersji multi, pozwalającej na łączenie się z dowolnego urządzenia – komputera, laptopa, tabletu czy smartfona. Dzięki dedykowanym interfejsom, praca będzie zawsze komfortowa, niezależnie od wybranego urządzenia oraz miejsca, w którym się znajdujesz.

System enova365 dostępny jest w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej oraz ukraińskiej.

System enova365 to nowoczesna bogata funkcjonalność modułów.
Łatwy w obsłudze i intuicyjny interfejs gwarantują wysoki poziom pracy.
 
Enova365 to również bezpieczeństwo – bieżąca aktualizacja i dostosowywanie systemu (otwarte API)
oraz gwarancja zgodności z polskim ustawodawstwem.

Obszary systemu enova365:

Jak działa enova365? System składa się z szeregu obszarów:

Sprzedaż i CRM: rejestracja o kontrola każdego działania i zdarzenia w przedsiębiorstwie.

Kadry Płace i HR: kompleksowe narzędzie do zarządzania procesami kadrowymi i płacowymi, które w pełni automatycznie i efektywnie wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi.

Projekty: zarządzanie i kontrola projektów. Zautomatyzowane operacje biznesowe pozwalają na zarządzanie przepływem zadań oraz na porządkowanie grup zadań.

Produkcja: moduł ściśle powiązany z modułem Handel i magazyn. Idealne rozwiązanie do pełnego i sprawnego zarządzanie produkcją, planowaniem, realizacją oraz jej rozliczaniem, a także ułatwiające obsługę magazynu.

Handel i magazyn: całościowa obsługa zleceń i magazynu. Możliwa jest integracja modułu z programami zewnętrznymi, m.in. systemami e-commerce, WMS, czy systemami do zarządzania produkcją.

Finanse i księgowość: automatyzacja procesów ewidencyjnych oraz dekretowanie dokumentów. Moduł umożliwia prowadzenie pełnej księgowości.

Business Intelligence: inteligentne rozwiązanie analityczno-informatyczne, które na podstawie danych potrafi zoptymalizować procesy biznesowe. Moduł ten to idealne narzędzie dla każdego, kto podejmuje decyzje strategiczne w danej organizacji.

Procesy: sprawne zarządzanie procedurami, przepływem dokumentów pomiędzy pracownikami i działami oraz minimalizowania ryzyka błędu.

Etapy wdrożenia enova365

Prezentacja programu

Analiza informatyczna i biznesowa

Wybór odpowiedniego modułu

Instalacja systemu enova365

Szkolenia pracowników

Wsparcie powdrożeniowe

Wsparcie techniczne

HISTORIE SUKCESÓW

ZOSTAW WIADOMOŚĆ

odpowiadamy średnio w 20 minut

Zapytaj o darmową analizę lub poproś o wersję demo

    Scroll to Top